Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

czwartek, 2 listopada 2017

Jesienny koktajl z dyni oraz recenzja Blendera Amica BTK5011 IN


Na dworze coraz mniej słońca za to więcej wirusów, na ratunek przychodzą nam odżywcze koktajle z dyni lub buraków. Lubicie ? ja się tylko takimi wspomagam w sezonie grzewczym.
Wartości dyni nie sposób przecenić i wcale nie musimy używać tylko  puree, doskonale nadaje się do miksowania na surowo, bogata w beta karoten i cenne minerały doskonale wzmocni nasz organizm. Ten koktajl jest tak pożywny, że doskonale zastąpi nam drugie śniadanie czy słodki podwieczorek, jest bowiem bombą witaminową, która daje uczucie sytości na dłużej w jego przygotowaniu pomagał mi nowy pomocnik kuchenny-

Blender Amica BTK 5011 IN- w kilka minut zmiksował twardą dynię z resztą składników, duża moc gwarantuje bardzo delikatny i aksamitny koktajl, płynna regulacja prędkości pozwala dopasować szybkość obrotów do naszych potrzeb. Jak wygląda każdy widzi, mnie się podoba jego klasyczny design, na pewno wpasuje się w każdą kuchnię, bardzo prosty w obsłudze-jego obsługa ogranicza się do wrzucenia do szklanego kielich składników, reszta pracy należy do tego urządzenia , które w kilka chwil przygotuje wspaniały mus, koktajl czy zupę krem. 



Blender posiada również funkcję Pulse oraz możliwość kruszenia lodu-mój poprzednik tej funkcji nie miał więc jestem tą funkcją pozytywnie zaskoczona. Zdejmowany  pojemny szklany kielich ma otwór z miarką więc w czasie miksowania możemy dołożyć składniki, z powodzeniem wystarczy dla  4 osobowej rodziny, jest łatwy do mycia. Pokrywka ma solidną uszczelkę więc wystarczy tylko po prostu zamknąć , nie trzeba kręcić nią jak to w innych bywa żeby dopasować . Demontaż jest tak łatwy , że chyba nie ma łatwiejszego, myjemy tylko szklany  kielich czarna podstawa stoi sobie nadal na blacie.



Blender Amica jest najlepszym z Benderów jakie miałam do tej pory a trochę ich było, wiec mam porównanie, bez zbędnych dupereli których się nie wykorzystuje, jest wygodny, estetyczny i w miarę cichy. Co więcej do szczęścia potrzeba ? 

Czy warto go kupić ? Warto, jest to bardzo dobry produkt w dobrej cenie na pewno  nie będziecie zawiedzeni. Ja mam nadzieję, że mi posłuży najdłużej z tych obecnych w mojej kuchni.
Zresztą posiadam od dłuższego czasu piekarnik Amica  też z serii IN i nie zamieniłabym go na żaden inny ;)


Witaminowy koktajl z dyni dla dwóch osób:
30 dag świeżej dyni hokkaido
1 szklanka mleka kokosowego
½ szklanki świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
1 banan
Szczypta kurkumy
Szczypta cynamonu

Dynię obrać ze skórki, pokroić na mniejsze kawałki, wrzucić do kielicha blendera, dodać banana, sok z pomarańczy , wlać mleko kokosowe, dołożyć dużą szczyptę cynamonu oraz kurkumy, miksować około 30 sekund. Rozlać do szklanek i podawać.

Życzę smacznego!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło za każdy konstruktywny komentarz dotyczący przepisu. Chętnie w miarę możliwości odpowiem na każde zapytanie, więc pytaj śmiało !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj