Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

wtorek, 6 października 2020

Sklep ekolologiczny ze zdrową żywnością i naturalnymi kosmetykami

  

Zakupy przez Internet nie są już dzisiaj żadną nowością, jest to wielkie ułatwienie i mega wygoda, przynajmniej dla mnie. I pewnie nie tylko dla mnie. Są też takie sklepy do których wracam z wielką przyjemnością, do takiego należy Bee.pl  nie dość,  że rewelacyjnie zaopatrzony zarówno w spożywkę jak i kosmetyki  czy suplementy diety to cenowo jest bardzo przystępnie. Jeśli chodzi o samą przesyłkę towar jest bardzo dobrze zabezpieczony i dociera w nienagannym stanie  zazwyczaj już na drugi dzień po zamówieniu.

Tym razem znalazłam kilka naturalnych perełek do pielęgnacji ciała na które warto zwrócić uwagę.  Kosmetyki Ewy Chodakowskiej ze sklepu Bee.pl  to moje odkrycie!  jednym z nich jest naturalny balsam do ciała o pięknym słodkim zapachu migdała, rewelacyjnie się wchłania nie zostawia tłustej powłoki a także jest wydajny. Balsam zawiera ponad 99% składników pochodzenia naturalnego, co dla mnie nie jest bez znaczenia.  Skóra po jego użyciu jest nawilżona, miękka i pachnąca. Szczerze polecam!



Drugą pozycją godną uwagi jest hipoalergiczny żel do mycia twarzy firmy Bandi, wrażliwe atopowe cery mogą spojrzeć w jego kierunku. Praktycznie się nie pieni, jest żelowy, bezzapachowy zamkniety w poręcznej szklanej buteleczce z pompką, doskonale nadaje się do oczyszczenia cery z nadmiaru sebum. Nie radzi sobie tylko ze zmyciem ciężkiego makijażu, ponieważ  "marze" się po całej  twarzy. 

Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona,  ponieważ nie podrażnia mojej cery. Jest mega delikatny.




Na koniec prawdziwa pielęgnacyjna perełka :)  szczególnie na jesienny czas,  kiedy nie możemy sobie poradzić ze spierzchniętymi suchymi ustami,  peeling Mokosh znakomicie je zregeneruje a jak pachnie ! Obłędnie prawdziwym malinowym deserem.

 Zawiera cukrowe kryształki peelingujące z ksylitolu  które pod wpływem ciepła ust się rozpuszczają, zostawiają mega nawilżone i aksamitne usta. Petarda!





To tylko kilka produktów z mojej paczki, zachęcam Was do zakupów sklepie Bee.pl J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło za każdy konstruktywny komentarz dotyczący przepisu. Chętnie w miarę możliwości odpowiem na każde zapytanie, więc pytaj śmiało !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj