Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

niedziela, 19 października 2014

Amerykańskie naleśniki z serkiem waniliowym dżemem wiśniowym i sosem czekoladowym

  • Nie ukrywam, gdy tylko zobaczyłam akcję na durszlaku- Dżem dobry pobudka od razu wiedziałam,  że zrobię moje ulubione naleśniki z serkiem waniliowym,  soczystym dżemem wiśniowym i rozpływającą się w ustach polewą czekoladową,całe przygotowanie zajęło mi 30 minut więc jak najbardziej polecam na śniadanie!
  • Małe okrągłe placuszki z pyszną warstwową wkładką polane domowym sosem czekoladowym tworzą wspaniały efekt dla oczu i podniebienia, pycha...
  • Przekonajcie się sami i trzymajcie za mnie kciuki,  bo to mój pierwszy wpis do konkursowej akcji..:)






Składniki

Ciasto:
3 jajka
1 szklanka mleka 3,2%
1 czubata szklanka mąki pszennej
masło lub olej do smażenia

Nadzienie:
dżem wiśniowy Łowicz
200 g serka homogenizowanego waniliowego

Sos czekoladowy:
1 szklanka mleka
50 g gorzkiej czekolady
1 czubata łyżeczka mąki ziemniaczanej
1 czubata łyżka kakao
3 łyżki cukru


  • Sposób przygotowania

    1.
    Ciasto: Jajka ubić na pulchną pianę mikserem wlać mleko wsypać mąkę i zmiksować gładkie gęste ciasto.Odstawić na 15 minut aby "odpoczęło"po czym smażyć na rozgrzanej patelni z niewielką ilością tłuszczu nieduże okrągłe naleśniki.



    2.
    Sos czekoladowy: Czekoladę gorzką połamać na kawałki zagotować z połową szklanki mleka z cukrem, w drugiej połowie rozrobić kakao i mąkę ziemniaczaną wlać roztwór do gotującego się mleka i ugotować sos czekoladowy.



    3.
    Naleśniki smarować dżemem wiśniowym oraz twarożkiem układać warstwowo na wierzchu polać sosem czekoladowym udekorować świeżą melisą i podawać.


    Wyglądają pysznie prawda?
    Smacznego..-:)
    Dżem dobry, pobudka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło za każdy konstruktywny komentarz dotyczący przepisu. Chętnie w miarę możliwości odpowiem na każde zapytanie, więc pytaj śmiało !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj