Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

wtorek, 11 sierpnia 2015

Soti Gyokuro Green Tea-recenzja

Jakiś czas temu zostałam poproszona o przetestowanie zielonej herbaty Soti-pierwsze moje odczucia były niechętne, gdyż nie znoszę smaku parzonej w domu zielonej herbaty. Ale co tam myślę spróbuję bo jestem otwarta na wszelkie nowinki a o takich jeszcze nie słyszałam.

Dostałam 4 butelki tego napoju-każda z nich o pojemności 530 ml .



A więc tak, po otwarciu butelki, sam smak mnie pozytywnie zaskoczył, nie ma aż takiej goryczki 
i smaku o zgrozo! ( papierosów) tak, tak, bo tak smakowała mi do tej pory ta herbata :)

Doskonała do osób dbających o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.
w swoim składzie zawiera:
-wyjątkowe liście zielonej Gyokuro herbaty zaparzone w wygodnej butelce
-0% cukru
-0% stewii
-0% kalorii
-0% sztucznych barwników
-Poręczna butelka do zabrania ze sobą do torebki, na plażę itp.


Wspaniała i zdrowa alternatywa dla wszelkich słodzonych napojów.
-Przyśpiesza metabolizm
-Oczyszcza organizm z toksyn dzięki cennym antyoksydantom
-Orzeźwia
-Relaksuje

Najlepszy napój na upały oczywiście dobrze schłodzony prosto z lodówki!
Myślę że warto dać tej herbacie szansę i spróbować choć raz jej smaku.
W moim domu będzie gościła dość często :-)
Ma jedną wadę -na szczęście pozytywną-szybko uzależnia!

Zajrzyjcie koniecznie na stronę producenta tam najszybciej ją zamówicie.

2 komentarze:

Będzie mi miło za każdy konstruktywny komentarz dotyczący przepisu. Chętnie w miarę możliwości odpowiem na każde zapytanie, więc pytaj śmiało !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj