Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

poniedziałek, 28 września 2015

Paczka od Dr.Oetker

W ostatnim czasie dostałam kilka cudownych paczuszek, ale najbardziej ucieszyła mnie nowa współpraca i paczka od Dr.Oetkera, znajdowało się w niej dużo produktów do pieczenia ciast , od galaretek po proszki do pieczenia , budynie, drożdże, itp....





Firmę znam i cenię od lat, większość moich wypieków na blogu powstała właśnie z udziałem tych wspaniałych produktów, na których nigdy jeszcze się nie zawiodłam.

Produkty te kupicie w każdym osiedlowym sklepiku czy też dużym hipermarkecie, dla mnie uwielbiającej piec ciasta ta paczka jest prawdziwą przyjemnością J 

Nowością jest dla mnie żelatyna fix czy się sprawdzi ? o tym na blogu już niebawem ;-)

Jeśli macie ochotę zapoznać się z szerokim asortymentem firmy  Dr.Oetker  zapraszam na stronę internetową KLIK  znajdziecie tam masę produktów do ciast jak również do dekoracji.





4 komentarze:

  1. Bardzo fajna paczuszka :-) gratuluję :-) też by mi się taka przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany julek, ale będzie pieczenia :) Super prezent, ja bardzo czekam na opinię tej żelatyny, gdyż zawsze mam problem z jej idealnym rozpuszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Również korzystam z produktów tej firmy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś! będzie mi miło za każdy konstruktywny komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj