Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

wtorek, 9 października 2018

Prezenty z grawerem dla niego


Znaleźć wyjątkowy prezent wcale nie jest łatwo , poszukać fajnego, oryginalnego prezentu dla mężczyzny to odwieczny problem.

Kobiecie kupi sie byle kosmetyk i sie cieszy, gorzej z facetem. Jego kolejna para skarpet, bokserek w serduszka,  nowy krawat czy koszula juz nie ciesza. Twój przyjaciel, mąż, czy chłopak z pewnością zasługuje na niebanalny prezent zupełnie bez okazji czyż nie ? Przyznajcie same, lubicie niespodzianki ? Kto ich nie lubi :) A te z zaskoczenia są bardzo przyjemne.


Z pomocą przychodzi sklep My Gif Dna, przejrzałam asortyment, czego oni tam nie mają!
Długo zastanawiałam się co wybrać taki podarunek to coś bardzo indywidualnego , trzeba go dopasować do osoby obdarowanej. Pomyśleć o tym co ucieszy najbardziej. 


Mój wybór padł na portfel,  solidny,  skórzany z przepięknym grawerem z imieniem obdarowanego, z miejscem na banknoty  (miejsca sporo więc można go dobrze wypchać ) choć grubość portfela nigdy nie miała dla mnie żadnego znaczenia i nie ma , kieszonka na złotówki też się znajdzie i na karty, także ma wszystko co solidny portfel mieć powinien. 












Wisienką na torcie tego portfela jest monogram.  Skromny i idealnie dopasowany , zawsze podobały mi się takie dyskretne, nie napisy na pół portfela ale każdy znajdzie wg swojego gustu.







Portfel zapakowany w drewniane zgrabne pudełeczko , tworzy przepiękną całość na prezent.
W końcu po wielu godzinnych namysłach -zamówiłam, przesyłka przyszła ekspresowo! Jeszcze nie spotkałam się z taką błyskawiczną przesyłką , to duży plus, nawet nie myślcie, że nie dojdzie na czas lub zgubi się w drodze, nie ma u nich takiej opcji.

Patrzyłam za damskimi portfelami, ale kurczę nie mają ! czuję się dyskryminowana bo zamówiłabym sobie taki sam.



Portfel podarowałam mężowi, zupełnie bez okazji, jemu też się należy bo mnie obdarowuje dość często.



Drugim prezentem który wybrałam była solidna duża szklanka do piwa, mój mąż jest prawdziwym smakoszem tego trunku.




Kolega z pracy czy szef na pewno ucieszy się z możliwości degustacji piwa w takiej fajnej szklance  a mąż na pewno.   Napisy i wzory można sobie wybrać a nawet zrobić swoją własną wymarzoną personalizację.

 Nie mówię już o tym że fajnie wygląda w salonowej szklanej witrynce, wystarczy tylko nalać ulubionego trunku do pełna i cieszyć się chwilą relaksu.



W sklepie My Gif Dna znajdziesz coś co jest uniwersalne,  ale jednocześnie niepowtarzalne. Okazji do obdarowania jest naprawdę wiele, urodziny, imieniny, rocznice, święta , każdy pretekst jest dobry aby wyrazić swoje uczucia . Znajdziecie tam piękne i wyjątkowe upominki . Większość oferowanych produktów można ozdobić indywidualnym grawerem, który sprawia że przedmioty stają się jeszcze bardziej wyjątkowe. Polecam gorąco zakupy w tym sklepie.
Ja jestem bardzo zadowolona.


3 komentarze:

  1. Uwielbiam dawać swojemu mężowi takie eleganckie prezenty. Najpierw skórzany portfel, potem spinki, a w tym roku pióro Parker ze specjalną dedykacją. Zawsze docenia moje starania i jest pod wrażeniem kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnym pomysłem jest również karafka z grawerem. Zamówiłam właśnie taką dla swojego męża na prezent z okazji rocznicy ślubu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło za każdy konstruktywny komentarz dotyczący przepisu. Chętnie w miarę możliwości odpowiem na każde zapytanie, więc pytaj śmiało !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj